13 Mayıs 2013 Pazartesi

Az Zaman yada Zaman Yaratamamak !!!!??



Her günümü aklımda onlarca yazacak fikirle anlamsızca geçiriyorum. Nedense gereksiz bir çok şeye zaman ayırırken, yapmam gereken birkaç ufak işe vakit yaratamıyorum.
Herkesi zaman yönetimini beceremiyorlar diye iş yerinde eleştiririm. Hep işleri zamanından önce bitirmekle övünürüm. Ama asıl “gerçek” hayatımda eleştirilmesi gereken benim.

Bu kadar öz eleştiriden sonra geçtiğimiz günlere şöyle bir göz atalım …




Zirve Dağcılıkla Doğa yürüyüşlerine mümkün olduğunca devam etmeye çalışıyorum. Son iki haftadır, havaların ısındığı şu günlerde kendimi hasta etmeyi başardığım için, yürüyüşlere katılamadım. Ama Bu haftasonu "Kalamaki Kanyon + Deniz" etkinliğine katılmayı planlıyorum.


Tabi bu arada bahçemi de ihmal etmiyorum. Bu sene çiğdemler ve anemonlar hariç diğer ektiğim çiçekler de başarılı oldum. Hatta geçen seneden toprakta saklı kalmış bazı tohumlar (papatyalar ve küçük menekşeler) bu sene bana sürpriz yaptılar.




Yine birşeyler çiçeklerimi yemeye başladı, ama bu sene "organik bahçecilik" yapmaya kararlı olduğum için "elle" mücadele yoluna başvurdum. Yani zararlıları elle toplayıp, imha ediyorum !!!


Geçtiğimiz pazar günü evde aromalı zeytinyağı yapmaya karar verdim. Yaklaşık yarım litrelik cam bir şişeye ;
- 1 dal biberiye
- 1 dal kekik
- 10-15 adet karabiber
- 10-15 adet kişniş
- 2-3 parça acı biber (evde kendimizin kuruttuğu)
koydum. Yaklaşık 2 hafta beklemesi gerekiyormuş. Hazırladığım şişe güneş almasın diye folyo ile kaplayıp, serin bir yere koydum. Hazırlamadan önce fotoğrafını çekmeyi unuttuğum için, içine koyduğum bahçemdeki kekiklerin fotoğrafını ekliyorum ...



Umarım bu sefer daha basiretli davranırım da bir sonraki yazım ile bunun arası bu kadar uzun olmaz :)

Not : Herkesin geçmiş "23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı" kutlu olsun ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder