18 Nisan 2013 Perşembe

Kısa Bir Özet


Son bir kaç haftadır işteki yoğunluk sonunda sosyal hayatıma da olumlu bir şekilde yansıdı. Çoooook uzun zamandır, evden işe işten eve derken iyice miskinleşmiştim.
Bu gidişe bir dur demek için "cemiyet hayatı" na hızlı bir giriş yaptım. Önce "Şeker Hamuru Pasta" kursuna gittim, sonra da doğa yürüyüşlerine başladım, benim hızlı anlayışım şimdilik bu kadar :)

Şimdi kısa kısa özetler ...


Önce 3 hafta önce cumartesi günü Alsancak kaçamağım sırasında yediğim öğle yemeğinden bahsetmek istiyorum. Ne zamandır gördüğüm ama diğer hazır hamburgerler gibidir diye cesaret edip de girmediğim "Burqers" da kendime mükellef bir öğle yemeği ziyafeti çektim. Uzun zamandır dışarıda yediğim en güzel ve en lezzetli cheeseburger ve baharatla tatlandırılmış patates kızarmasını yedim.
Servis de güzel ve hızlıydı, tuvaletler de temizdi. Benden 10 üzerinden 8 aldılar. Bence siz de deyin, bakalım bana katılacak mısınız ?


İki hafta önce cumartesi günü de Badem Mutfak da "Şeker Hamuru Pasta" kursuna katıldım. Hem eğitici hem de eğlendirici bir kurstu. Şeker hamurlarıyla sanki oyun hamuruymuş gibi oynayıp stres atabiliyorsunuz. Bu arada da çok lezzetli bir de pasta yapmış oluyorsunuz.


Kursta iki kişiydik, anlayacağınız üzere sağdaki benim pastam :)
Bütün haftanın yorgunluğunu atıp, kafanızı dağıtmak istiyorsanız yemek kurslarına katılmanızı tavsiye ederim.



Son iki hafta pazar günleri de Zirve Dağcılık İzmir ile doğa yürüyüşlerine gitmeye başladım. Ayın 7' sinde Emiralem-Karagöl, 14' ünde de Belevi-Şirince yürüyüşlerine katıldım.
Her ikisi de son derece güzeldi. Bol bol oksijen depoladım ve doğayı dinledim, tabi fotoğraf çekmeyi de ihmal etmedim.
Karagöl bol rüzgarlı, Şirince ise bol güneşli ve çok kalabalıktı. Şirince' nin ara sokaklarını gezerken bir güzel de yandım :)



Ve son olarak da Tom Cruise' un son filmi "Oblivion" a gittim.
Mantıklı ve değişik bir bilim kurgu filmiydi. Sürprizler var diye bilirim. Hiç konusundan bahsetmiyim, tüm heyecanı kaçabilir.
Dünyamızın geleceği nasıl olacağı ile ilgili biraz da ipucu veriyor. Ayrıca Tom Cruise' u yine "Top Gun" daki pilot gözlükleriyle görmek de fena olmadı :)


İşte böyleyken böyle geçti 3 haftam. Sizlere de tavsiyem (her ne kadar kendim bile yeni uygulamaya başladıysam da) haftasonları veya her fırsat buldukça rutin hayatınızda bir değişiklik yapın.

Şimdiden mutlu ve dolu bir haftasonu diliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder