14 Kasım 2012 Çarşamba

Ufak bir ara ...


Elde olmayan sebeplerden dolayı ufak bir ara verdim. Tüm hayranlarımdan özür dilerim :)

Ders çalışmak insan bünyesini, özellikle belirli bir yaştan sonra bozuyor. Üzerinde bilimsel araştırma yapılması gereken bir konu bence. Şayet isterlerse de şu anda deney faresi olmaya adayım.
Daha ilkokuldan başlıyoruz testlere, sınavlara. Lise, üniversite derken bir bakmışız işe de girmişiz. Oh deyip şöyle bir seviniyoruz. Sonunda rahat edeceğimizi, insan gibi gezip tozacağımızı zannediyoruz. Ama tüm bu umutlar beyhude ...
Maalesef işe girdikten sonra da hayatımızda sınavlardan kurtulamıyoruz. Saçma sapan bilgilerle kafamızı doldurmaya devam etmek zorunda kalıyoruz.
Vallahi bence kafayı sıyırmadan tüm bu bankacılıkla ilgili dersleri çalışmak mümkün değil. Severek ve isteyerek çalışıyorum diyen varsa açıkçası aklından ve ruh sağlığından şüphe ederim.
Bazen ben mi anormalim diye de düşünmüyor değilim ...

Tüm bu sınav baskısı ve delilikle gidip gelmelerimin arasında birazda çatlakça sanatsal çalışmalar yapıyorum.


Yeni oje çılgınlığına ben de kapıldım. Sedefli ojenin üzerine simli oje sürerek değişiklik yaptım. Hem silerken daha rahat oluyor hem de her yeriniz sim olmuyor.
Bu sene tırnaklara farklı farklı renkler sürmek moda. Benim gibi ya sadece bir tırnağınızı farklı renkte boyaya bilirsiniz yada her tırnağınızı da değişik renklerde boyaya bilirsiniz. Kara size ve ne kadar çılgın ve özgüvenli olmanıza bağlı !

Renkli ve dingin günler diliyorum :)P



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder