5 Ocak 2014 Pazar

Yeni Yıl, Yeni Kararlar ...


Tekrar herkesin yeni yılını kutlarım. Umarım hepimizin yeni yılı bir öncekinden daha güzel olur ...

Biraz klişe olacak ama yeni yıl için yeni kararlar aldım ve bu sefer uygulamakta kararlıyım. Biraz maymun iştahlı olduğum için başlangıçta hedeflerimi düşük tutacağım. Mesela yeniden düzeli olarak bloguma yazmak gibi, ki bunu başarabileceğime eminim.
Sonra evimizin tam karşısında bulunan spor salonuna yeniden kaydolacağım. Haftada 4 gün gitmek gibi abartılı bir hedef koymak yerine, şimdilik kendimi "2 gün" ile sınırlayacağım. Düzenli olarak "2 gün" spor hedefimi tutturduktan sonra pazar günleri doğa yürüyüşlerine de yeniden başlamayı planlıyorum. Her seferinde küçük bir adım (one little step at a time) ile başlayacağım, kendimi biliyorum yoksa hepsinden toptan vazgeçerim.


Bir de ne zamandır istediğim diğer bir şeyi de gerçekleştirmeye karalıyım, Fransızca öğreneceğim. Dün Fransız Kültür' e uğradım, yeni dönem kurslar 8 Şubat' da başlayacakmış, hemen ön kayıt yaptırdım. Belki derslere başlarsam yeniden ders çalışma şevkim gelir diye de umudum var. Böylece de diğer bir hedefim olan bankadaki yükselme sınavına çalışma amacıma baş koyabilirim. Ders çalışma konusunda bir şeylerin beni şevke getirmesi gerekiyor, bir kere başlarsam umarım gerisi gelir ...


Bugün odamı ve kitaplarımı da biraz toparladım. Atılacakları ayırdım, yine kıyamadığım şeyler çıktı tabi. Ders kitaplarımı da göz önünde bir yere koydum.
Yarın akşam da "Postcrossing" den yeni adresler alıp, kartpostal yazmaya başlayacağım :)

Şimdilik hedefler bu kadar. Bunları gerçekleştirmeye başlar ve bir düzene koyarsam, kendime yeni hedefler, amaçlar belirleye bilirim.
Umarım 2014 benim için yeni başlangıçların ve başarıların yılı olur, tabi ki sağlık, mutluluk ve huzurla birlikte ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder