8 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni Yıl Hazırlıkları ...




Ben de yavaş yavaş yeni yıl hazırlıklarına başladım. Gerçi bankada masalarımızı geçtiğimiz hafta süsledik, ama eve bir türlü fırsat olmadı.
En azından niyet ettim, süslerin bir kısmını çıkarttım ve biraz da yeni süs aldım (sanki hiç yokmuş gibi) ...
Ama dükkanlar son derece kışkırtıcı, bir şeyler almaya niyetiniz yoksa hiç sokağa çıkmayın derim. aklınızda olmayan bir sürü şey alıyorsunuz, bugün benim başıma geldiği gibi :(

Hala ders çalışmak zorunda olduğum için, yazılarımın arası bayağı bir uzadı. Alışveriş yaparak stres attıktan sonra ilham geldi sanırım.

Yemek tariflerine de bir süredir ara vermiştim. Bu seferki tarif Antepli Ebru' dan, "Kereviz Salatası". Aynen onun tarif ettiği şekilde aktarıyorum ;

Ebru Usulü Kereviz Salatası
Benimkinin yapılışını zaten biliyorsunuz ama yine de anlatıyım.

Öncelikle sarımsaklı yoğurdu (yarım kilo süzme yoğurt) hazırlayıp içine 3 yemek kaşığı mayonez ve doğranmış dere otu ilave ediliyor.3 adet orta boy kereviz de rendeledikten sonra ilave edilip karıştırılıyor.Arzuya göre içine biraz tuz ilave edilebilir. Afiyet olsun. 


Ben yine derse geri dönüyorum. "The Pianist" in film müzikleri eşliğinde biraz daha çekilir oluyor.
Ne de olsa müzik ruhun gıdasıdır ...

Not : Arkadaşım Ebru Aras' a yeni görevinde başarılar diliyorum. Şimdiden onu özledim. Umarım yine İstanbul' dan sıkılır da geri gelir :)P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder